MIKOR KAPJA MEG A CÍMZETT A CSOMAGOT?
HÁNY NAPIG VEHETŐ ÁT A CSOMAG?
Miután a csomagot behelyezték az automatába, 3 nap áll a címzett rendelkezésére, hogy átvegye azt.
HOGYAN VEHETI ÁT A CÍMZETT A CSOMAGOT?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, FOXPOST SMS-ben értesíti a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. A kiszállítást megelőzően FOXPOST sms-ben és email-ben értesítést küld a futár érkezési időpontjáról. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.
A CÍMZETT HELYETT MÁS IS ÁTVEHETI A CSOMAGOT?
A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS ESETÉN MI TÖRTÉNIK A CSOMAGGAL SIKERTELEN KÉZBESÍTÉSKOR?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a központi raktárunkba, majd visszaküldésre kerül a feladó számára.
HAGY A FUTÁR ÉRTESÍTŐ CÉDULÁT SIKERTELEN KÉZBESÍTÉS ESETÉN?
Sikertelen kézbesítés esetén FOXPOST e-mail útján küld értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.